
На шалтерима АПР-а у Раковици, корисници могу да предају регистрационе пријаве и документацију, преузму решења регистратора и добију потврде и изводе, као и информације о поступцима регистрације и правну помоћ. На поштанском шалтеру се могу извршити уплате накнада Агенције и остале врсте плаћања.
Радно време шалтера је од 9 до 15 сати.
Корисницима је на располагању бесплатан паркинг.
Апликација за достављање извештаја за статистичке потребе, истовремено подношење извештаја за статистичке потребе и редовних годишњих финансијских извештаја са прописаном документацијом, као и изјава о неактивности за 2020. годину, доступна је корисницима до 1. марта 2021. године.
На захтев заинтересованог лица, Агенција издаје изводе и потврде из Централне евиденције стварних власника. Захтев за извод или потврду се може поднети електронски - преко система за централизовано пријављивање корисника, или у писаној форми. У зависности од жеље подносиоца, документ је могуће добити у форми електронског документа или у писаној форми.
Од 2018. године у Агенцији за привредне регистре је омогућено оснивање предузетника, једночланих и вишечланих ДОО електронским путем.