У складу са Законом о централној евиденцији стварних власника, на захтев заинтересованог лица Агенција издаје:

  1. извод из Централне евиденције о подацима о стварним власницима регистрованог субјекта;
  2. потврду из Централне евиденције о историјским подацима о стварним власницима регистрованог субјекта (потврда за регистрованог субјекта);
  3. потврду из Централне евиденције да је неко физичко лице уписано или је било уписано као стварни власник регистрованог субјекта (потврда за физичко лице).

Захтев се подноси електронски, апликацији Агенције или у папирној форми на понуђеном обрасцу.

Уколико се захтев подноси електронски - преко апликације, накнада за издавање извода или потврде се плаћа електронски.

Уколико се захтев подноси у писаној форми, уз исти се прилаже и доказ о уплати накнаде за издавање извода, односно потврде.

Документ се издаје у форми електронског документа или у папирној форми.

Законски рок за издавање извода или потврде у папирној форми је 2 дана од дана подношења захтева, али се у пракси извод добија одмах у Агенцији (односно њеним организационим јединицама) ако се захтев преда лично и уколико је приложен исправан доказ о уплати.

Извод или документ, који се купује преко система у форми електронског документа, можете преузети одмах након извршеног плаћања.

  • Накнада за издавање извода у форми електронског документа  износи 1.700,00 динара.
  • Накнада за издавање извода у папирној форми износи 1.900,00 динара.
  • Накнада за издавање потврде из Централне евиденције стварних власника у папирној форми износи 1.100,00  динара по стварном власнику, а у електронској форми износи 1.000,00 динара по стварном власнику.

Захтев за издавање извода или потврде може да поднесе било које заинтересовано лице, а документ преузима подносилац, односно лице које он за то овласти.