О сервис деску

Сервис деск је почео са радом 2014. године као део Сектора информатике и развоја Агенције за привредне регистре, са основним задатком да пружи техничку подршку корисницима и отклони проблеме, који се могу јавити при коришћењу електронских услуга које АПР пружа. Сервис деск АПР-а годишње реши око 20.000 имејл пријава и одговори на око 15.000 телефонских позива. Контакт подаци за сервис деск се налазе у десном делу сваке страници наше интернет презентације (имејл: sd@apr.gov.rs, телефон 011 20 20 293).

Техничка упутства

Упутство за инсталацију NexU-APR, која је неопходна за електронско потписивање у апликацијама АПР-а:

Упутства за инсталацију, подешавање софтверa и електронско потписивање сертификатима различитих сертификационих тела:

Опште упутство за електронско потписивање у различитим оперативним системима (Windows, Linux i MacOS):

Техничко упутство за састављање и достављање финансијских извештаја:

Питања и одговори

  • Који су неопходни технички предуслови за коришћење еУслуга АПР-а?

Неопходно је да имате рачунар са приступом интернету, инсталирану NexU апликацију и квалификован електронски сертификат. Неопходно је да рачунар буде подешен за коришћење сертификата (сва неопходна упутства можете наћи у претходном одељку Техничка упутства).

  • Имам проблема са коришћењем претраге података на АПР-овој интернет страници са иностране IP адресе. О чему се ради?

Тренутно, због унапређења система заштите, постоје рестрикције у претрагама са иностраних IP адреса.

  • Зашто ми се појављујe ReCAPTCHA у току претраге података на АПР-овој интернет страници?

Због унапређења система заштите података који су доступни на систему веб претрага, постављене су додатне заштитне контроле које онемогућавају неауторизовану масовну претрагу и скидање података које нису у складу са прописаним начином прегледа и повлачења докумената са веб портала за претрагу регистара.