Опште информације

Од 1. јануара 2021. године у Агенцији за привредне регистре је омогућено електронско подношење свих врста регистрационих пријава у Регистру финансијског лизинга.

За подношење регистрационих пријава и поднесака електронским путем потребно је да поседујете:

  • квалификовани електронски сертификат (електронски потпис) издат од сертификационог тела у Републици Србији,
  • инсталиран читач електронских картица,
  • апликацију за електронско потписивање.

еРегистрација се врши у систему за централизовано пријављивање корисника Агенције за привредне регистре.

Почетни корак за кориснике који први пут приступају систему је креирање налога у наведеном систему за централизовано пријављивање корисника. АПР је, као помоћ, припремила детаљно видео упутство о креирању налога.

Уколико сте систему већ приступали, исти кориснички налог можете искористи за електронско подношење регистрационих пријава и поднесака за Регистар финансијског лизинга. Потребно је само да унесте Вашу електронску пошту и лозинку. За случај да сте заборавили лозинку, погледајте видео упутство заборављена лозинка.

Детаљно упутство о попуњавању података и подношењу различитих врста пријава и поднесака у електронској форми у Регистру финансијског лизинга, можете погледати у Упутству за кориснике еЛизинг апликације.

Електронски потпис се користи за потписивање електронске регистрационе пријаве, али и за потписивање докумената који могу бити прилози уз електронску пријаву. Потписивање докумената врши се путем апликације за електронско потписивање, коју уз упутство за коришћење можете преузети посредством овде

Уколико Вам је потребна техничка подршка можете се обратити ИТ служби АПР-а путем мејла sd@apr.gov.rs, или преко броја телефона 011 20 20 293. За оперативну подршку можете се обратити Регистру путем мејла lizing@apr.gov.rs, или преко броја телефона 011 6359 809.