Подносилац захтева за издавање извода, потврда и копија докумената, осим када је подносилац тог захтева Организатор и Канцеларија Комесара секције, уз захтев прилаже доказ о уплати накнаде.

Број рачуна, модел и позив на број

Уплате накнада за услуге које пружа Агенција врше се на рачун: 840-29770845-52, модел 97, позив на број (добијени позив на број обавезно унесите у уплатницу).

Издавање извода

За добијање извода из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је:

  • попунити захтев за издавање извода (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
  • приложити доказ о уплати накнаде уз захтев.

Захтев за издавање извода може да поднесе било које заинтересовано лице, а документ преузима подносилац односно лице које он за то овласти.

Захтев се може:

Законски рок за издавање извода је 2 радна дана од дана подношења захтева, али се у пракси извод добија одмах у Агенцији ако се захтев преда лично и уколико је приложен исправан доказ о уплати.

Агенција извод може послати и поштом на адресу наведену у захтеву.

Висина накнаде за издавање извода износи 1.150,00 динара.

Издавање потврда

За добијање потврде из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је да:

  • напишете захтев у слободној форми или попуните захтев за издавање потврде (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
  • приложите доказ о уплати накнаде уз захтев.

Захтев се може:                                      

Свако заинтересовано лице може да поднесе захтев за издавање потврде.

Рок за добијање потврда је 2 радна дана од дана пријема захтева.

Агенција за привредне регистре издаје следеће врсте потврда:

  • да је регистрована Канцеларија Комесара секције у Регистру Канцеларије Комесара секције,
  • да Канцеларија Комесара секције ниje регистрована у Регистру Канцеларије Комесара секције,
  • потврда о регистрованој промени у Регистру Канцеларија Комесара секције,
  • да  је Канцеларија Комесара секције брисана из Канцеларија Комесара секције.

Висина накнаде за издавање потврде са подацима који су предмет регистрације у регистрима који се воде у оквиру Агенције, а за које није прописана посебна накнада износи 1.150,00 динара по упису за потврду у папирној форми.

Издавање преписа решења

За издавање преписа решења из Регистра Канцеларија Комесара секције потребно је попунити захтев за издавање преписа решења (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или у Агенцији).

Препис решења се издаје само заступнику Канцеларије Комесара секције или Организатору, односно лицу које је он овластио.

Захтев се може:

  • предати лично у АПР-у,
  • послати поштом на адресу Бранкова 25, 11000 Београд.

Уколико се захтев предаје лично, препис решења се добија одмах у Агенцији.

Копије докумената и увид у архиву

Корисницима се у архиви АПР-а пружају следеће услуге:

  • бесплатан увид у оригиналну документацију у папирној форми и у скенирана документа,
  • издавање копија аката и других докумената у поседу АПР-а уз доказ о плаћеној накнади.

Увид у оригиналну документацију коју чува АПР

Увид у документацију коју чува Агенција може се остварити подношењем захтева у слободној форми или попуњавањем Захтева за увид у списе и издавање копија докумената (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији). Увид у оригиналну документацију је бесплатан.

Уколико подносите захтев у слободној форми, он треба да садржи:

  • назив Канцеларије Комесара секције,
  • матични број Канцеларије Комесара секције,
  • датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
  • број предмета (опционо).

Захтев може да поднесе било које заинтересовано лице и то:

  • лично у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) или у канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25 односно,
  • поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
  • на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.

У канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25, врши се увид само у скенирана документа архиве, док у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) можете прегледати и папирну и скенирану документацију.

Копије докумената

Свако заинтересовано лице може да добије копије свих аката и документа које чува и о којима се стара Архив АПР-а.

Потребно је да:

  • поднесете захтев у слободној форми или попуните Захтев за увид у списе и издавање копија докумената (образац се може бесплатно преузети са сајта АПР-а или уз накнаду у Агенцији),
  • платите накнаду од 30 динара по страни документа.

Захтев у слободној форми треба да садржи:

  • назив Канцеларије Комесара секције,
  • матични број Канцеларије Комесара секције,
  • датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
  • број предмета (опционо).

Захтев се може предати:

  • лично у Архиву у Раковици (Ослобођења 1Б) или у канцеларији бр. 3 у шалтер сали АПР у Бранковој 25 односно организационим јединицама АПР,
  • поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
  • на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.

Накнаде и доказ о уплати

Накнаде за издавање извода, уверења, потврда и копија

Накнада за издавање преписа, извода и потврда износи:

  • за издавање преписа одлука регистратора или извода о регистрованим подацима о туристичкој агенцији у папирној форми 1.150,00 динара,
  • за издавање потврде да туристичка агенција није регистрована или да регистар не садржи тражени податак који је, у складу са законом, предмет регистрације у папирној форми 570,00 динара;
  • за издавање потврде о подацима садржаним у документацији на основу које је извршена регистрација и историјски регистрованим подацима у папирној форми 570,00 динара по податку;
  • за издавање свечане форме лиценце туристичкој агенцији организатору туристичког путовања 6.260,00.

Накнаде за остале услуге које пружа Агенција у вези са поступком регистрације

Накнада за издавање преписа одлуке регистратора, копија и других докумената:

  • за издавање преписа одлуке регистратора за који није прописана посебна накнада износи 1.980,00 динара за препис у папирној форми;
  • за издавање копије документа на основу кога је извршена регистрација, по страни документа 30,00 динара;
  • за издавање других докумената 130,00 динара.

За издавање потврде са подацима који су предмет регистрације и/или евиденције у регистрима који се воде у оквиру Агенције, а за које није прописана посебна накнада, накнада износи 1.150,00 динара по упису за потврду у папирној форми.

Доказ о уплати

Подносилац захтева уз пријаву доставља један од следећих доказа о уплати:

1. Први примерак Налога за уплату издат од стране пружаоца платних услуга, који садржи:

  • све обавезне елементе о извршеној уплати накнаде (назив платиоца, назив примаоца плаћања, број рачуна за уплату накнаде Агенцији, износ накнаде, сврху уплате, шифру плаћања, потпис односно сагласност платиоца и датум извршења),
  • обавезан јединствени позив на број одобрења за сваку уплату, генерисан од стране Агенције, по моделу 97.

2. Налог за пренос, издат од стране пружаоца платних услуга, који садржи:

  • све обавезне елементе о извршеном преносу средстава (назив платиоца, назив примаоца плаћања, број текућег рачуна платиоца, број рачуна за уплату накнаде Агенције, износ накнаде, сврху уплате, шифру плаћања, потпис односно сагласност платиоца и датум извршења),
  • обавезан јединствени позив на број одобрења за сваку уплату, генерисан од стране Агенције, по моделу 97,
  • клаузулу да је уплата накнаде реализована и датум када је реализована.

3. Извод пословног рачуна платиоца, који садржи:

  • све обавезне елементе извода банкарског рачуна (назив платиоца, број рачуна платиоца и примаоца, број извода, датум извода, датум уплате накнаде, износ уплаћене накнаде, сврху уплате и укупан промет рачуна),
  • обавезан јединствени позив на број одобрења за сваку уплату, генерисан од стране Агенције, по моделу 97.

4. Потврду о извршеној уплати накнаде, издату од стране пружаоца платних услуга, која садржи:

  • све обавезне елементе о извршеној уплати накнаде (да је налог за уплату накнаде, односно налог за пренос средстава реализован, датум извршења налога, износ накнаде, број рачуна за уплату накнаде Агенцији, сврху уплате, назив платиоца, назив примаоца),
  • обавезан јединствени позив на број одобрења за сваку уплату по моделу 97, генерисан од стране Агенције.