Podnosilac zahteva za izdavanje izvoda, potvrda i kopija dokumenata, osim kada je podnosilac tog zahteva Organizator i Kancelarija Komesara sekcije, uz zahtev prilaže dokaz o uplati naknade.

Broj računa, model i poziv na broj

Uplate naknada za usluge koje pruža Agencija vrše se na račun: 840-29770845-52, model 97, poziv na broj (dobijeni poziv na broj obavezno unesite u uplatnicu).

Izdavanje izvoda

Za dobijanje izvoda iz Registra Kancelarija Komesara sekcije potrebno je:

  • popuniti zahtev za izdavanje izvoda (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji),
  • priložiti dokaz o uplati naknade uz zahtev.

Zahtev za izdavanje izvoda može da podnese bilo koje zainteresovano lice, a dokument preuzima podnosilac odnosno lice koje on za to ovlasti.

Zahtev se može:

  • predati lično u APR-u ili nekoj od organizacionih jedinica,
  • poslati poštom na adresu Brankova 25, 11000 Beograd.

Zakonski rok za izdavanje izvoda je 2 radna dana od dana podnošenja zahteva, ali se u praksi izvod dobija odmah u Agenciji ako se zahtev preda lično i ukoliko je priložen ispravan dokaz o uplati.

Agencija izvod može poslati i poštom na adresu navedenu u zahtevu.

Visina naknade za izdavanje izvoda iznosi 1.150,00 dinara.

Izdavanje potvrda

Za dobijanje potvrde iz Registra Kancelarija Komesara sekcije potrebno je da:

  • napišete zahtev u slobodnoj formi ili popunite zahtev za izdavanje potvrde (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji),
  • priložite dokaz o uplati naknade uz zahtev.

Zahtev se može:

  • predati lično u APR-u ili nekoj od organizacionih jedinica,
  • poslati poštom na adresu Brankova 25, 11000 Beograd.

Svako zainteresovano lice može da podnese zahtev za izdavanje potvrde.

Rok za dobijanje potvrda je 2 radna dana od dana prijema zahteva.

Agencija za privredne registre izdaje sledeće vrste potvrda:

  • da je registrovana Kancelarija Komesara sekcije u Registru Kancelarije Komesara sekcije,
  • da Kancelarija Komesara sekcije nije registrovana u Registru Kancelarije Komesara sekcije,
  • potvrda o registrovanoj promeni u Registru Kancelarija Komesara sekcije,
  • da je Kancelarija Komesara sekcije brisana iz Kancelarija Komesara sekcije.

Visina naknade za izdavanje potvrde sa podacima koji su predmet registracije u registrima koji se vode u okviru Agencije, a za koje nije propisana posebna naknada iznosi 1.150,00 dinara po upisu za potvrdu u papirnoj formi.

Izdavanje prepisa rešenja

Za izdavanje prepisa rešenja iz Registra Kancelarija Komesara sekcije potrebno je popuniti zahtev za izdavanje prepisa rešenja (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili u Agenciji).

Prepis rešenja se izdaje samo zastupniku Kancelarije Komesara sekcije ili Organizatoru, odnosno licu koje je on ovlastio.

Zahtev se može:

  • predati lično u APR-u,
  • poslati poštom na adresu Brankova 25, 11000 Beograd.

Ukoliko se zahtev predaje lično, prepis rešenja se dobija odmah u Agenciji.

Kopije dokumenata i uvid u arhivu

Korisnicima se u arhivi APR-a pružaju sledeće usluge:

  • besplatan uvid u originalnu dokumentaciju u papirnoj formi i u skenirana dokumenta,
  • izdavanje kopija akata i drugih dokumenata u posedu APR-a uz dokaz o plaćenoj naknadi.

Uvid u originalnu dokumentaciju koju čuva APR

Uvid u dokumentaciju koju čuva Agencija može se ostvariti podnošenjem zahteva u slobodnoj formi ili popunjavanjem Zahteva za uvid u spise i izdavanje kopija dokumenata (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji). Uvid u originalnu dokumentaciju je besplatan.

Ukoliko podnosite zahtev u slobodnoj formi, on treba da sadrži:

  • naziv Kancelarije Komesara sekcije,
  • matični broj Kancelarije Komesara sekcije,
  • datum podnošenja zahteva i ime i prezime podnosioca zahteva,
  • broj predmeta (opciono).

Zahtev može da podnese bilo koje zainteresovano lice i to:

  • lično u Arhivu u Rakovici (Oslobođenja 1B) ili u kancelariji br. 3, u šalter sali APR-a u Brankovoj 25 odnosno,
  • poštom na adresu: Brankova 25, Beograd,
  • na elektronsku adresu: arhiv@apr.gov.rs.

U kancelariji br. 3, u šalter sali APR-a u Brankovoj 25, vrši se uvid samo u skenirana dokumenta arhive, dok u Arhivu u Rakovici (Oslobođenja 1B) možete pregledati i papirnu i skeniranu dokumentaciju.

Kopije dokumenata

Svako zainteresovano lice može da dobije kopije svih akata i dokumenta koje čuva i o kojima se stara Arhiv APR-a.

Potrebno je da:

  • podnesete zahtev u slobodnoj formi ili popunite Zahtev za uvid u spise i izdavanje kopija dokumenata (obrazac se može besplatno preuzeti sa sajta APR-a ili uz naknadu u Agenciji),
  • platite naknadu od 30 dinara po strani dokumenta.

Zahtev u slobodnoj formi treba da sadrži:

  • naziv Kancelarije Komesara sekcije,
  • matični broj Kancelarije Komesara sekcije,
  • datum podnošenja zahteva i ime i prezime podnosioca zahteva,
  • broj predmeta (opciono).

Zahtev se može predati:

  • lično u Arhivu u Rakovici (Oslobođenja 1B) ili u kancelariji br. 3 u šalter sali APR u Brankovoj 25 odnosno organizacionim jedinicama APR,
  • poštom na adresu: Brankova 25, Beograd,
  • na elektronsku adresu: arhiv@apr.gov.rs.